promo kodu c a için ürünler (2)

ÇAĞRI TERMINALLERİ - Ekipman

ÇAĞRI TERMINALLERİ - Ekipman

Her zaman dinleyen bir satış çağrı noktası Gelirinizi optimize edin (İstatistiklerimiz, ilk yıldan itibaren ortalama %5'lik bir artış gösteriyor). Araştırmalar, önemli bir müşteri yüzdesinin, bir danışmanın reyonlarda bilgi almak için hızlı bir şekilde ulaşılabilir olması durumunda daha fazla satın alma işlemi gerçekleştirdiğini göstermektedir. Çağrı noktalarımız, müşterilerinize hızlı ve etkili bir destek sağlar. Bu noktalar bağımsızdır ve herhangi bir kablolama gerektirmediğinden, bu sistemi altyapınıza kolayca entegre edebilirsiniz. Müşteri ilişkilerinizi güçlendirin Memnun müşteriler, ekiplerinizle sürekli iletişim halinde Yakınlık ve hızlı yanıt ile artan bir gelir Marka politikanızı iletin ve müşterilerinizi sadık hale getirin Analiz edin, yönetin ve optimize edin Her çağrı noktasından sağlanan nicel ve nitel istatistikler Basitlik ve etkinlik Sezonluk faaliyetlerinizi ve müşterilerinizin ihtiyaçlarını takip etmek için mobil çağrı noktaları.
Kurumsal İlk Yardım - 20 Saat

Kurumsal İlk Yardım - 20 Saat

15 Aralık 2010 tarihli AR tarafından getirilen yükümlülüklere yanıt vermek için işveren gerekli önlemleri almalıdır: . İş kazası veya rahatsızlık geçiren çalışanlara ilk yardım yapabilmek ve gerekirse uzman hizmetlere alarm iletmek, . Mağdurların ya sağlık odasına, ya evlerine, ya da bir sağlık kuruluşuna taşınmasını sağlamak, mağdurun taşınabilir olması şartıyla, . Mağdurların mümkün olan en kısa sürede uygun tıbbi yardım alabilmeleri amacıyla acil tıbbi yardım ve kurtarma operasyonlarıyla, sağlık kuruluşlarıyla gerekli iletişimleri organize etmek. Eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecek: - Öğrenilen teknikleri ve bilgileri her acil durumda uygulamak. - Farklı durumları uygun bir şekilde gözlemlemek ve analiz etmek. -